Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás požádat touto cestou o vyplnění dotazníku, který se váže k mé bakalářské práci. Zabere to minutku a velmi mi to pomůže. Práce se věnuje dětem s Poruchou autistického spektra. Budu velmi vděčná za všechny respondenty. Děkuji za ochotu a přeji klidný zbytek dne.
Odpovědi respondentů
1. Pocházíte ze Středočeského kraje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
3
75 %
75 %
ano
1
25 %
25 %
2. Kolik let je Vašemu dítěti?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20
1
25 %
25 %
8
1
25 %
25 %
19
1
25 %
25 %
5
1
25 %
25 %
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
13
Minimum:
5
Maximum:
20
Variační rozpětí:
15
Rozptyl:
58
Směrodatná odchylka:
7.62
Medián:
13.5
Modus:
20
3. Je Vaše dítě již na 2. stupni ZŠ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
4
100 %
100 %
4. Kdy byla Vašemu dítěti diagnostikována daná porucha?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Před vstupem do školy
3
75 %
75 %
Během druhého stupně
1
25 %
25 %
5. Vaše dítě má diagnostikovaný...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Aspergerův syndrom
3
75 %
75 %
Dětský autismus
1
25 %
25 %
6. Měl/a jste z počátku pocit, že se snažíte diagnózu vytěsnit či popřít?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
2
50 %
50 %
ano
2
50 %
50 %
7. Jak přijali diagnózu Vaši blízcí?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
3
75 %
75 %
5
1
25 %
25 %
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.5
Minimum:
3
Maximum:
5
Variační rozpětí:
2
Rozptyl:
1
Směrodatná odchylka:
1
Medián:
3
Modus:
3
8. Změnily se Vaše hodnoty po potvrzení diagnózy u dítěte?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
3
75 %
75 %
ne
1
25 %
25 %
9. V čem se Vaše hodnoty změnily?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zdraví, moc a bezmoc
1
50 %
25 %
Větší pochopení
1
50 %
25 %
10. Ovlivnila diagnóza Váš pracovní život?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
3
75 %
75 %
ano
1
25 %
25 %
11. Máte i intaktního (zdravého) potomka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
3
75 %
75 %
ne
1
25 %
25 %
12. Uveďte prosím rozdíly ve výchově intaktního a diagnostikovaného potomka?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pochopení
1
50 %
25 %
Větší omlouvání diagnostikovaného dítěte
1
50 %
25 %
13. Měl/a jste někdy pocit, že nevěnujete tolik času intaktnímu potomkovi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
2
50 %
50 %
ano
2
50 %
50 %
14. Jaká opatření jsou přijata v domácnosti k podpoře dítěte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Společné rodinné aktivity
3
75 %
75 %
Individuální terapie pro dítě
3
75 %
75 %
Podpora od sourozenců
1
25 %
25 %
15. Jakými způsoby podporujete rozvoj komunikačních dovedností u dítěte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Verbální komunikace
4
100 %
100 %
Hry a aktivity zaměřené na komunikaci
3
75 %
75 %
Alternativní a augmentativní komunikace
1
25 %
25 %
16. Jaké obtíže v komunikaci má dítě nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Porozumnění verbálním instrukcím
2
50 %
50 %
Navazování a udržování sociálních vztahů
2
50 %
50 %
příliš doslovené chápání vyřčeného, vztahovačnost
1
25 %
25 %
Vyjadřování vlastních potřeb
1
25 %
25 %
17. Jak vnímáte spolupráci mezi školou a rodinou v kontextu podpory dítěte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Průměrná
3
75 %
75 %
Dobrá
1
25 %
25 %
18. Jaká forma podpory byla poskytnuta Vašemu dítěti ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Asistent pedagoga
2
50 %
50 %
až před maturitou se podařilo vyjednat úlevy při maturitní zkoušce (samostatná místnost, více času na přípravu), momentálně na univerzitě velmi vstřícný přístup
1
25 %
25 %
Individuální vzdělávací plán
1
25 %
25 %
Žádná, nechodí do školy
1
25 %
25 %
19. Jakými způsoby se školy snaží přizpůsobit vzdělávání pro dítě s PAS?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zvláštní pedagogická podpora
2
50 %
50 %
Vytváření bezpečného prostředí
1
25 %
25 %
Nechodí do školy
1
25 %
25 %
20. Jaké jsou největší výzvy, kterým čelíte při integraci dítěte s PAS do školního prostředí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nedostatek odborné podpory
2
50 %
50 %
Nedostatečné empatické jednání ze strany kantorů
1
25 %
25 %
Vše se zatím dobře zvládá.
1
25 %
25 %
Nechodí do školy
1
25 %
25 %
21. Co by podle Vás mohlo být zlepšeno ve vzdělávání a podpoře dětí s poruchou autistického spektra?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více specialistů ve Středočeském kraji
1
50 %
25 %
Pochopení
1
50 %
25 %
22. Máte nějaké konkrétní rady pro rodiče a učitele, jak lépe podporovat dítě s poruchou autistického spektra?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Řešit věci s láskou a individuálně.
1
100 %
25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
ep: Za toto chceš titul?! Ale proč ne, dnes to dostane každá blbá kráva. Tvoje škola je na úrovni učňáku. Děsivá devalvace školství. Jsi naprosto zbytečný člověk, jako cikáni. Taky budeš dostávat peníze na nic.